Nuxe kosár

Általános Szerződési Feltételek

Nuxe Patika

www. nuxepatika.hu

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza az Interlog Kft. (továbbiakban: Üzemeltető) által üzemeltetett NuxePatika.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit. Csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.  Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, megkötése kizárólag elektronikus formában történik meg. 

Az általános szerződési feltételek elfogadása

A vásárlás során, aki a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni (továbbiakban: Vásárló), köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit a rendelés véglegesítésekor látható jelölő négyzet kiválasztásával fogadhat el. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a Vásárló és az Üzemeltető között szerződés jön létre.

Ha a Vásárló az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, nem küldheti el megrendelését. Webáruházon keresztül csak 16. életévét betöltött személy rendelhet. A Vásárló az ÁSZF elfogadásával elismeri, hogy a 16. életévét beöltötte.

A webáruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdésekben Ügyfélszolgálatunk készséggel rendelkezésére áll. Telefonos Ügyfélszolgálat: +36-20-582-32-77 (hétfőtől péntekig 10:00-16:30 óra között).

1. Az Üzemeltető adatai

Cégnév: Interlog Kft.
Székhely: 1139 Budapest, Váci út 95.

Levelezési cím: 1139 Budapest, Váci út 95.
Bankszámlaszám: 10700440-42843809-51100005

Adószám: 10484940-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-696469

Nyilvántartást vezető hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság

E-mail: info@nuxepatika.hu

Telefon: +36-20-582-32-77

Az Üzemeltető az értékesítés során a saját nevében jár el.

 

2. Vásárlás, szerződés

A Webáruház szépségápolási-, higiéniai- és aromaterápiás termékeket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.

Az Webáruházban található termékadatok, fotók, leírások az Üzemeltető tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása csak az Üzemeltető előzetes engedélyével lehetséges.

A megjelenített termékek kizárólag online a www.nuxepatika.hu weboldalon keresztül rendelhetők meg önállóan.

Regisztráció és megrendelés Vendégként

Vásárlásra lehetőség van regisztrált Vásárlóként vagy regisztráció nélkül, Vendégként is.

A regisztráció során a Vásárló személyes Felhasználói fiókot hozhat létre, mely soron a vezeték- és keresztnevet, e-mail címet, telefonszámot, szállítási és számlázási címet (közterület, település, irányítószám, utca, házszám) kell beírnia. A regisztráció során a Vásárló tudomásul veszi és – az erre szolgáló jelölőnégyzetek kipipálása útján – kifejezetten elfogadja az ÁSZF-et, valamint az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat. Az Üzemeltető a regisztrációról e-mailben aktiváló linket küld a Vásárlónak, amelynek segítségével a Vásárló véglegesítheti regisztrációját. Tehát a regisztrációját e-mailben meg kell erősítenie. Sikeres regisztrációt követően a Vásárló bejelentkezhet Webáruházunkba, ezt követően pedig elkezdheti a rendelést. A Vásárló részére hírlevél feliratkozásra bármikor van lehetősége, nem szükséges a regisztrációval egyidőben, később is megteheti a feliratkozást.  

A Vásárlónak lehetősége van arra is, hogy regisztráció és Felhasználói fiókot létrehozása nélkül, Vendégként hozzon létre megrendelést. 

Vásárlás menete

A termék kiválasztásához és a bevásárlókosár létrehozásához nem szükséges belépnie vagy regisztrálnia. Vásárló akár rendelkezik regisztrációval, akár nem (Vendég), válogathat a termékek között. Az egyes termékek oldalán, illetve termék kategóriák oldalán találhat a termékekhez kapcsolódóan bővebb információt, adott esetben termékleírást, kiszerelést és láthatja a termék bruttó bolti árát. A termékoldalon kiválaszthatja a megrendelni kívánt darabszámú terméket (az alapértelmezett darabszám 1 db). Az Üzemeltető korlátozhatja, hogy egyes termékekre egyszerre mekkora mennyiségben adható le rendelés.

A kiválasztott terméket a „Kosárba” gombra kattintva helyezheti a „Bevásárlókosár”-ba. A „Folytatom a vásárlást” menüpontra kattintva folytathatja a keresést és létrehozhatja a megrendelni kívánt termékek listáját vagy megkezdheti a rendelés véglegesítését, amely három lépésből áll.

Bevásárlókosár

A megvásárolni kívánt terméke(ke)t a „Kosár” gomb megnyomásával helyezze a Bevásárlókosárba. Ha nem szeretne további termékeket vásárolni a jobb fölső sarokban lévő „Kosár” gombra kattintva láthatja a megrendelni kívánt termék megnevezését, az egységárát, változtatni tudja a +/- gombbal a rendelt mennyiséget, alatta látja az összesített bruttó árat termékenként, az összes rendelendő tétel bruttó végösszegét. A rendelési mennyiséget a termék sorában tudja módosítani. A „Kosár ürítése” gombra kattintva a kosár teljes tartalmát törölni tudja.

Fizetési és szállítási mód kiválasztása, kuponkód érvényesítése

A „Kosár” oldalán választhatja ki a fizetési és szállítási módot. A kiválasztott mód mellett láthatja a fizetési, illetve szállítási móddal kapcsolatos fizetendő pluszköltségeket.

Ha rendelkezik kedvezményes kuponkóddal, azt itt érvényesítheti. Írja be a kuponkódot a megjelölt helyre és kattintson az „OK” gombra. A „Még nem végeztem, folytatom a vásárlást” gombbal visszatérhet a termékekhez, majd bármikor újra megnyithatja Bevásárlókosarát.

Adatbevitel

Amennyiben rendelkezik regisztrációval, be tud jelentkezni. Amennyiben korábban nem adta meg telefonszámát, akkor itt a gördülékeny szállítás érdekében kötelező beírni. Rendelését csak természetes személy adhat le. Regisztrált Vásárló, Felhasználók esetén a rendszer automatikusan kitölti a korábban megadott adatokkal a rendelési felületet.

Amennyiben nincs regisztrációja, az alábbi adatok megadása szükséges a rendelése leadásához: vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám, szállítási és számlázási címet (közterület, település, irányítószám, utca, házszám).

Adatbeviteli hibák javítása

A „Kosár” tartalma alatt láthatja a megrendelt termékeket, azok egységárát, a rendelt mennyiséget, a bruttó összesített árat, a fizetéssel, szállítással kapcsolatos költségeket és a minden költséget tartalmazó fizetendő bruttó végösszeget, számlázási és szállítási nevét és címét, valamint email-címét és telefonszámát.

Visszaigazolás

Az elküldött rendelés megérkezéséről egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk a Vásárló e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait. A visszaigazolás legkésőbb a rendelés megérkezését követő 48 órán belül megérkezik a megadott e-mail címre. Amennyiben a visszaigazolás a rendelés megérkezésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg a Vásárlóhoz, akkor a Vásárló nem köteles a megrendelt termékek átvételére.

Felhasználói fiók törlése

A regisztrált Vásárló Felhasználói fiókjának törlését bármikor kezdeményezheti a Vásárló. Nem kell mást tennie, mint a info@nuxepatika.hu címre egy e-mailt küldeni. A Felhasználói fiókját az e-mail beérkezése után, a következő 5 munkanapon belül töröljük a regisztrált Vásárló kérésére. Azonban az ÁSZF elfogadásával a regisztrált Vásárló tudomásul veszi, hogy kérésére a regisztrációjának törlésével egyidőben elveszíti adatait, vásárlásainak előzményeit.  

A jelen pontokban leírt megrendelés alapján létrejött szerződés interneten kötött, de nem írásba foglalt szerződésnek minősül, melyet az Üzemeltető rögzít, és a szerződés utóbb az Üzemeltetőnél hozzáférhető.

3. Adatok védelme

A Webáruház minden esetben a Vásárló által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Kézi adatmódosítást a Webáruház nem végez, kizárólag a Vásárló írásbeli, e-mailes bejelentése/kérése alapján, illetve amennyiben valamiért nem felelnek meg a számlázási adatok, úgy telefonon történő értesítést/egyeztetést követően van lehetőség. Nagyon fontos, hogy az adatok pontosak legyenek, ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, avagy adatmódosításra a rendelés feladása közben és a feladást követően is van mód, ez utóbbihoz azonban vegye fel a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon a Webáruház ügyfélszolgálatával. 

A Vásárló adatait a Webáruház védett, biztonságos adatbázisban tárolja a Vásárló által megismert és elfogadott Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint.

A Webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a Vásárló elfogadja az Üzemeltető Általános Szerződési Feltételeit, továbbá Adatkezelési Tájékoztatóját.

4. Garancia

A Webáruház kizárólag hivatalos disztribútorokkal áll szerződésben. Ugyanazokból a forrásokból szerzi be a termékeket, ahonnan a hagyományos boltok is, így teljes mértékben garanciát vállal azok eredetiségére. 

Ha véletlenül mégis valamilyen problémája támad a termékkel, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül keresse fel a Webáruház ügyfélszolgálatát (info@nuxepatika.hu e-mail címen vagy munkanapokon 10:00-16:30 óráig telefonon), hogy egyeztessék a reklamációs folyamat részleteit. (Csere, visszaszállítás, visszavásárlás… stb.).

A visszaszállítást minden esetben a Webáruház intézteti a vele szerződésben álló Futárszolgáltató céggel, így semmi esetre se adja fel a kifogásolt terméket se postán, se másmilyen módon! Ellenkező esetben a Webáruház nem köteles visszatéríteni a kifizetett összeget, amíg a termék vissza nem kerül az Üzemetető székhelyére!

Amennyiben nem regisztrált Vásárló, az alábbi adatok megadása szükséges a rendelése leadásához: vezeték- és keresztnév, e-mail cím, illetve telefonszám, szállítási és számlázási címet (közterület, település, irányítószám, utca, házszám) a rendelés sikeres célba érkezése miatt, amely adatok a rendelés teljesítést követő 30 napon belül törlésre kerül.

5. Árak

A termék/szolgáltatás mellett feltüntetett árak bruttó árak, az általános forgalmi adót is tartalmazzák. A termékek vételára ugyanakkor nem tartalmazza a kiszállítás költségét, amely azonban a rendelést összesítő oldalon feltüntetésre kerülnek.

6. Szállítási határidők és díjak

Webáruházunk megrendeléseit a GLS Hungária Kft. (továbbiakban: GLS) teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik, Magyarország területén. Kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben, azaz 8-17 óra között elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni a gördülékeny kiszállítás érdekében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy szállítási címként nem adható meg postafiók! Házhoz szállítás, azaz utánvétes szállítás esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak készpénzben kell kifizetni. Ennek a szállítási módnak a díja 1490,- Ft.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson, illetve a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot! Reklamációját csak így tudjuk érdemben kezelni.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Kérjük, hogy a hibás termék/sérülés tényét az átvételt követő 3 napon belül jelezze Ügyfélszolgálatunkon.

Ha szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, kérjük, mindenképpen tüntesse fel a cég nevét és a kiegészítő cím adatokat a szállítási cím rovatban. Ha a megadott szállítási címen az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a megrendelő neve szerepel, kérjük, írja be a megjegyzés rovatba az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható nevet is. Ezek a kiegészítő információk lényegesek a csomag kézbesíthetőségének szempontjából, ezért kérjük, fordítson kellő figyelmet a pontos szállítási adatok megadására.

Ha ezt a szállítási módot választja, akkor a GLS a kiszállítás előtt jelentkezni fog a Vásárló által megadott telefonszámon. A csomagfeladást követően, várhatóan akár másnap, megkapja rendelését, ezt megelőzően a Vásárló kapni fog egy SMS-t a kiszállítás várható időpontjáról. A kiszállítás pontos időpontjáról a GLS Ügyfélszolgálatán tud érdeklődni a +36 (1) 802 0265-ös telefonszámon 07:00-20:00 óra között. A GLS Futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Kétszeri sikertelen kézbesítés esetén a GLS visszaszállítja a csomagot az Interlog Kft. raktárjába. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.

A személyes átvétel Pick Pack Pont-on

A személyes átvétel kiválasztása megrendeléskor a “Kosár és megrendelés” oldalon belül történik. Vásárló előbb beállítja a "Személyes átvétel közeli Pick Pack Pont-on” opciót, majd választhat a Pick Pack Pont-ok listájából. Ennek a szállítási módnak a díja 950,- Ft.

A Relay üzletek közlekedési csomópontoknál (MÁV, BKV, FKF, Volán társaságok, Budapest Airport), az Inmedio üzletek bevásárló központokban, hipermarketekben, nagyvárosok sétálóutcáin, főutcáin találhatóak meg, míg az OMV és Avanti töltőállomások a gépjárművel közlekedők számára biztosítanak könnyű megközelíthetőséget, hogy a Vásárlónak ne jelentsen gondot a csomag átvétele. A megrendelt csomag Pick Pack Pont átvevőhelyre történő megérkezésekor írásban értesítjük a Vásárlót, melyet követően csomagját azonnal átveheti.

A csomag az értesítést követő 5 munkanapon keresztül érhető el az üzletek, átvevő helyek nyitva tartási ideje alatt, amely a hírlapüzletek esetén átlagosan hétfőtől-vasárnapig, 08:00-20:00-ig, míg a töltőállomások jelentős részénél a hét minden napján 00:00-24:00-ig tart.

Pick Pack Pont Ügyfélszolgálat a +36 1 803-6300-ás telefonszámon, hétfőtől péntekig 08:00-20:00 óra között érhető el, illetve a pickpackpont@sprinter.hu e-mail címen.

7. Elállás felmondás

Vásárló 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a létrejött szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha a Vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát (amelyre vonatkozó mintát megtalál az ÁSZF végén) köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 1139 Budapest, Váci út 95., Interlog Kft. vagy az info@nuxepatika.hu e-mail címre.

A Vásárló határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ide nem értve a termék visszaküldésének közvetlen költségét. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A Vásárló köteles számunkra vagy (a termék átvételére Vásárló feljogosított személy nevét és postai címét, ha van ilyen személy) számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli. A Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Kizárólag sértetlen, zárt csomagolású termék visszaküldésére van lehetőség.

8. A panaszkezelés módja

Fogyasztói panaszügyintézés írásban, illetve telefonon történik (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján), az alábbi címre: 1139 Budapest Váci út 95., Interlog Kft. vagy az info@nuxepatika.hu e-mail címre vagy az alábbi telefonszámon +36-20-582-32-77 hétfőtől péntekig 10:00-16:30 óra között.

A Vásárló az Üzemeltetőnek az áru forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti az Üzemeltetővel. Az Üzemeltető a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Üzemeltető a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

Az írásbeli panaszt az Üzemeltető a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja, és a Vásárlónak megküldi, elsősorban a Vevő által megadott e-mail címre. A panaszt elutasító álláspontját az Üzemeltető indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén az Üzemeltető köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve az Üzemeltető székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.

A leszállított termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos esetleges fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében kérelmet terjeszthet elő a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti, ennek hiányában a Vállalkozás székhelye szerinti illetékes békéltető testületnél.

Az Üzemeltető vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetőségei:

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10.

Tel: 06 (1) 488-2131

Fax: 06 (1) 488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

9. Az Üzemeltető szolgáltatásának korlátai

Vásárló tudomásul veszi, hogy az internet sajátosságai miatt a Rendszer folyamatos üzemeltetése az Üzemeltető előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. Az Üzemeltető ennek megfelelően nem garantálja s weblap hibamentes és zavartalan működését, illetőleg, hogy a szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.

Üzemeltető jogosult a szolgáltatás vagy a kapcsolódó honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.

Üzemeltető csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.

10. Záró rendelkezések

A jelen Általános szerződési feltételek magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadók.

A jelen Általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. vonatkozó rendelkezései megfelelően irányadók.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Elállási/Felmondási nyilatkozat minta

 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett:

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt,